2011. nov. 19.

Civil szervezetek és digitális pletykák


„ Hogyha online vagy, használod a közösségi médiát!”

Szombaton késő délután Olasz Tamás azon fáradozott, hogy kicsit kiszélesítse a fiatalok látókörét a közösségi médiát illetően. Mint megtudtuk a reklámoknak is elég komoly régisége van, de mint minden más, az idők során ez is átalakulásokon ment át, pl. a ’80-as évektől jelent meg a kiérdemelt média, mikor is nem kellett már azért fizetni, hogy egy reklámot megjelentessünk a tv-ben.
A reklámok mellett az internetes oldalakról is információkhoz jutottunk hozzá, pl megtudhattuk, hogy a Facebook jövőre nagy valószínűséggel eléri az 1 milliárd felhasználót.

De vajon az tudták-e, hogy hány fiatal, civil szervezet szorgoskodik azért, hogy jobban vigyázzon a Földünkre, mint bármelyikünk? Ott van pl. az Earth hour, ami szerintem egy fantasztikusan vagány dolog, és többen kellene tegyünk azért, hogy figyeljünk az áramfogyasztásra. Emellett még ott van a Save the children, aminek ha az oldalára ellátogatunk megforgathatunk egy korongot, ami véletlenszerűen kidob nekünk egy országot, ami azt jelképezi, hogy ha most születtünk volna meg melyik országba születtünk volna, ugyanakkor információkat is közöl az adott országról.
Végül pedig rájövünk arra, hogy milyen érdekesen összehangolható a két téma.

Doró

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése