„ Hogyha online vagy,
használod a közösségi médiát!”
Szombaton késő délután
Olasz Tamás azon fáradozott, hogy kicsit kiszélesítse a fiatalok
látókörét a közösségi médiát illetően. Mint megtudtuk a
reklámoknak is elég komoly régisége van, de mint minden más, az
idők során ez is átalakulásokon ment át, pl. a ’80-as évektől
jelent meg a kiérdemelt média, mikor is nem kellett már azért
fizetni, hogy egy reklámot megjelentessünk a tv-ben.
A reklámok mellett
az internetes oldalakról is információkhoz jutottunk hozzá, pl
megtudhattuk, hogy a Facebook jövőre nagy valószínűséggel eléri
az 1 milliárd felhasználót.
De vajon az
tudták-e, hogy hány fiatal, civil szervezet szorgoskodik azért,
hogy jobban vigyázzon a Földünkre, mint
bármelyikünk? Ott van pl. az Earth hour, ami szerintem egy
fantasztikusan vagány dolog, és többen kellene tegyünk azért,
hogy figyeljünk az áramfogyasztásra. Emellett még ott van a Save
the children, aminek ha az oldalára ellátogatunk megforgathatunk
egy korongot, ami véletlenszerűen kidob nekünk egy országot, ami
azt jelképezi, hogy ha most születtünk volna meg melyik országba
születtünk volna, ugyanakkor információkat is közöl az adott
országról.
Végül pedig
rájövünk arra, hogy milyen érdekesen összehangolható a két
téma.
Doró
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése