2013. aug. 18.

Tábor nr. 2.

Hogy őszinte legyek nem erre számítottam.
A tábor mindent összevetve, szuuuper volt! Komolyan. Életem egyik legjobb táborában vehettem részt. Tényleg nem gondoltam volna, hogy ennyire jól fogom érezni magam.
A tavaj is igérgetve volt nekünk rengeteg munka amiből aztán semmi nem lett csak közös 4 nap. De ez most az egészet felülmúlta. A munkán és a sok tapasztalaton kívül rájöttem, hogy igen, kész csapattá értünk. A hangulat fantasztikus volt mindig, nem volt feszültség.

És tényleg eszembe sem jutott mi történik itthon. Nem létezett más hely csak Libán. És nem létezett több ember csak mi.


0.-ik nap

Mivel a tábor helyszíne a mi hétvégi házunk volt, Libánban, így én érkeztem ki elsőnek még egy kocsinyi leányzóval együtt. Kinyitottuk a házat, elrendeztünk mindent és kitettük a táblákat a DB felirattal ( :D )

Mire kiérkezett a banda többi fele már délután volt. És akkor leültünk az asztal köré és Gábor megnyitotta a tábort.
Az alapjátékok: Jinks (ha így írják le)
Számolós
Ezek megkeserítették az életünket, de nem volt olyan vészes na.
Ja és még: 3 feketepont egy sárga. Három sárga egy fekete.
3 pirospont egy kék. Három kék egy piros.
Két sárgalap = kiállítás (nem, sárgalapot azt hiszem senki nem kapott)

És akkor első délután volt egy próbánk, amit bemelegítő gyakorlatként a Brainfuck nevű koncentrációs játékkal kezdtünk aztán csomó érdekes csapat/koncentráció fejlesztő játékot játsztunk. Nagyon élveztem. Ez kb 2 órát tarthatott, de őszintén nem tudom hogy mennyit, úgy elrepült az idő.

És este. Amit már mindenki váááárt. A Maffia volt.
Húú hát rájöttem, hogy imádom ezt a játékot. Nagyon fejlesztette a Logikánkat és azt a képességünket amellyel el tudunk hitetni másokkal akármit. J
Szerettem játszani, mert érvényesültem. Bár többnyire a sötét oldal szerepeit osztották rám. –vajon miért?-
Aztán úgy belemelegedtünk a játékba, hogy mire észrevettük magunkat már hajnali 3 volt. És akkor le is feküdtünk, mert tudtuk hogy holnap nagy munka vár ránk.

És így is volt.





I. nap

Reggeli ébresztő. Hát nem a főnökök költöttek hanem a külön külön ébresztőre beállított telefonok, amik 5-10 percenként már fél kilenckor működésbe léptek, holott csak 9 kor volt a hivatalos ébredés. Na mindegy. Felkeltünk..

Zénó, a vendégünk, tartotta a fizikai kondíciós edzéseket reggelente. Hogy őszinte legyek vártam, mert kiváncsi voltam. Mindaddig míg nem jöttem rá, hogy ez nem pont olyan lesz ahogyan én elképzeltem...
Bemelegítéssel kezdtük, aztán libasorban elindultunk kocogó futásban fölfelé a kavicsos úton. Én a végére azt hittem, hogy meg fogok dögleni. Nem tudom miért de nem bírtam, pedig azért én szokva vagyok az ilyesmihez..Csak futottunk és futottunk és pihenésképpen hasizmot meg guggolást csináltunk. Elképesztően nehéz volt...

Mire visszaértünk gyorsan letusoltunk. De tényleg gyorsan, mert a melegvízcsináló bedöglött és így 20 mp-es tusolásokkal mostuk le magunkról az erdei koszt.

Aztán reggeli meg mosogatás meg mindegy egyéb ehhez tartozó herce-hurca.
Majd jött még egy próba, amit ismételten nagyon vártam. Úgy éreztem egyre jobban megy a koncentráció és a külvilág kizárása a fejemből.

Ebédként a mindenesünk, Zénó, bográcsost főzött amiből annyit csinált hogy másnapra sem kellett főzni J)
Majd sétálni mentünk az erdőbe.
Este ismét bevethettük gonosz énünket a maffiázáskor.


II. nap

Áginak, Adélnak meg Andrásnak reggel menniük kellett sajnos. De mi futottunk tovább..Az aznapi futást sokkal jobban bírtam. Lefutottam végig és irtó büszke voltam magamra J
Ezen a délelőttön is próba volt. Igazából koncentrációs mozgás gyakorlatot mutatott nekünk Gábor. Ezt követően meg egy szemből olvasós játékkal ismertetett meg. Tetszett.
Este igazából mindenki várta már a maffiázást mikor kiderült, hogy egy közös zenélésre kell készüljünk. Hát az is sokkal jobb volt mint amire számítottam. Mindenki énekelt és jól érezte magát. Tök jó hangulatot csináltunk magunknak.

A csütörtöki napon a reggeli futás után párokba tömörültünk. Minden párnak elő kellett állítania egy olyan rövid előadást amely igazából egy mese. Segítségünkre lehetett a hangefektekben minden tárgy amit az erdőből szedtünk össze. Az én kedves párom Júlia volt. Szeretek vele dolgozni, tehát örültem hogy vele lehetek. Szerintem egy nagyon érdekes előadást állítottunk össze, mert nagyon tapsoltak a jelenlevők. És persze mi is nagyon jól éreztük magunkat miközben dolgozunk és előadtunk.

Az előadás esti időpontra volt kitűzve. Eleinte rossz ötletnek gondoltam a fényviszonyok miatt de annyira fantasztikus színteret állítottak össze a srácok, megvilágítással, függönnyel, hogy egyszerűen csak haza kellett volna vinni annyira jó volt J)
Mindenik előadás nagyon érdekes volt, mert látszott, hogy mindenki oda tette magát és komolyan dolgozott a feladaton. Bea és Ancsa előadása nagyon tetszett, mert rengeteget nevettünk rajta. Főleg Ancsa alakítása volt fenomenális J)
Ez a program volt az a pont amin éreztem, hogy hú. Ez már valami. Mikre nem vagyunk mi képesek.. Annyira összetartó csapatnak éreztem akkor a mienket, hogy csak köszönni tudtam az égnek hogy így összehozott bennünket.
Nagyon jó hangulat volt a végén is a tűz körül, mindenki mindenkivel beszélgetett. Egy olyan légkör jött létre, hogy csak arra tudtam gondolni hogy nem nem nem akarok még hazamenni!!

Nagyon köszönöm mindenkinek a részvételt, örülök hogy tetszett a ház a hely és nem volt senkivel sem semmi gond. Még sok sok ilyent szervezzünk! Szeretlek titeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése