2012. szept. 1.

Szinkron-maffia

Fiúk, lányok! Az előbb kaptam egy hívást egy ismeretlen telefonszámról, s bejelentette, hogy egy maffiacsoport elrabolt valakit a Szinkronosok közül!!!
Azt mondták, hogy ha 72 órán belül nem jövünk rá annak a személynek a nevére, akit elraboltak, megfogják kínozni, vagy még kitudja mit csinálni.
Magukról, mint újonnan alakult maffiaszervezetről, információkat a következő személy elrablásakor adnak! Majdnem elájultam, de hősiesen összeszedve magam, kérdeztem: fog ez folytatódni? Azt mondták következő rabláskor közlik, hogy mit akarnak, és meddig csinálják. Addig gondolkodok, hogyan háríthatjuk el őket.

Na de az elrablottunk!!!
Mondták, hogy minden esettkor 24 óránként új infókat adnak!
Rögtön, ahogy elrabolták a szinkronosunkat, elküldték nekem a a leszakított pólójának egy darabját. Nagyon ilyesztő, kitudja mit csinálnak vele...!!! Mutatom a képet!

Ezenkívűl még kaptunk egy információt a barátunkról:
Szereti a rántottsajtot!

Gyerünk Szinkronosok!!! Ötleteljünk, vajon kit lophattak el! Én kicsit félek a 24 órás intervallumtól... mert nem hiszem, hogy jószándékkal adnak infókat!
Kommenteljetek, találgassatok!

Zsombi.

# 19:08: Kaptam egy üzenetet, melyben kijelentik, hogy az elrabolt személyt mentálisan manipulálták, hogy minket megtévesszen. Szóval valaki közülünk hazudni fog! Hamar, döntsétek el, kire kérdezzünk rá, és ha eltaláljuk visszahozhatjuk zombilelkiállapotából, a sötét uralmak alól barátunkat!!

# 09.02., 17:00: Jaaaaj! Küldték azt a bizonyos új információt! Egy vérző fület! Emberek, találjuk ki, hogy ki tünt el még holnap délelőttig!!!

#09.03., 19:00: Infóóóók: Szeretek rajzolni, de IV.-es korom óta ( mikor is megjelent egy rajzom a gyergyói mondák könyvében) nem értem el különösebb eredményeket. Szeretem varrással tölteni az időt, szeretem magam elkészíteni egyes kiegészítőimet.
Utolso lehetoseg h megmentsuk!

NEM TUDTUK MEGMENTENI!!!
Boró volt az elrablott. Gábor eltalálta, de a hipnotizált Boró félrevezette. Sajnáljuk. Borót megette a maffia.

15 megjegyzés:

  1. Hát ha lila felsője van, ráadásul ilyen mintás akkor valószínűleg lány. Én nem lehetek, mert itt vagyok és kommentet írok, Barbi franciaországban van, Dalmi 38 perccel ezelőtt még kommentelt a facebookon, Adél pedig nem szereti a rántottsajtot. Tehát vagy Boró, vagy Doró vagy Ági...

    VálaszTörlés
  2. Ezzaz, ez jo kezdes! Bár nem tudjuk, kik a maffiák, s franciaországból rabolhattak-e el... s biztos van netjük, szóval Dalmi is lehet még az elrabolt.
    Annyit tudunk, hogy nem Adél, hisz Bea szerint nem szereti a rántottsajtot:P Még azis lehet, hogy Beát rabolták el, s kényszerítik, hogy félrevezessen

    VálaszTörlés
  3. én imádom a rántottsajtot és a kedvenc szinem a lila :D

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. De Ancsáról, Juliáról sem szabad megfeledkezni...

    VálaszTörlés
  6. Zsombi... Esetleg nem te vagy e rejtélyes maffiaszervezet vezetője ?

    VálaszTörlés
  7. gyerunk, dontsetek holnap delig, mert ha nem megint uzen a maffia...
    jameg en nem vagyok bunozo... kenyszeritettek h legyek kozvetito

    VálaszTörlés
  8. de akkor mi megkérdezhetjük, hogy például nem-e Ági a túsz, és te közvetíted nekik, majd hozod a választ?
    mi legyen a tippünk?

    VálaszTörlés
  9. az a ful az elrabolt tarsunk fule?

    VálaszTörlés
  10. igen, adél, az elrabolt társunk füléé

    VálaszTörlés
  11. Szerintem Ági s Adél a 2 elrabolt lány akiket úgy manipulált a maffia hogy banális hozzászólásaik legyenek ezzel eltérítve minket. A ruhadarab nagyon Ágisnak tűnik nekem...
    A fül nem biztos csak tippelek! de úgy érzem hogy Adél lehet az

    VálaszTörlés
  12. Szerintem az utolsó Bea lesz... Az első pedig Ági. Nem tudom kinek a füle lehet a 2. nyom

    VálaszTörlés
  13. Ooo hat en csak keson lattam a fulet de egybol rajottem volna... hat Csavarrrrr :D

    VálaszTörlés